Doorgaan naar hoofdcontent

Samen een ijsje eten

Vrienden van ons eten regelmatig een ijsje bij ijssalon Beatrix in Vals les Bains en zetten dan van die jaloersmakende foto's op facebook. En gisteravond hadden onze buren het er toevallig ook over hoe lekker die grote ijscoupes daar zijn. Zo vond ik het welletjes, ik had genoeg gezien en gehoord, ik wilde daar ook naar toe. 

Gelukkig houdt Mart ook heel erg van ijs, het was er prachtig weer voor en we hadden een reden om onszelf te trakteren. We zijn vandaag namelijk 47 jaar getrouwd en daar mag je wel een ijsje op nemen. Nou, ijsje, het werd een behoorlijke coupe. We kozen alle twee voor precies hetzelfde, na 47 jaar ontwikkel je toch een beetje een gelijke smaak. 

Een prachtig door grote bomen beschaduwd terras, een allerlekkerste ijscoupe voor je neus, zo kan je je huwelijksverjaardag ook vieren.

Reacties

Emie zei…
Met een knipoog naar Jeanne en haar man. Ik wens jullie ook nog meer ijsjes samen toe. En een lang en gelukkig leven bovendien. Van harte!
Marthy zei…
Maar ik had niet zo'n mooie oude foto van ons samen met een ijsje. Bedankt voor de gelukwensen en we hebben elkaar beloofd om meer naar Beatrix te gaan.
Gefeliciteerd, het ziet er verrukkelijk uit! Groetjes
Is 'ijsjes eten' soms het geheime recept voor lange huwelijken? Van harte gefeliciteerd en lekker doorgaan!
Bertiebo zei…
Gefeliciteerd jullie. En dat ziet er héérlijk uit
Marcia en Karin zei…
Mooie mensen met een heerlijke coupe,......Gefeliciteerd !
anja zei…
Van harte gefeliciteerd! En wat ziet dat er heerlijk uit zeg, hier in Nederland was het vandaag echt herfst, meer weer voor warme chocomel dan ijs.
Elizabeth zei…
Van harte gefeliciteerd! Wat leuk zoals jullie daar samen zitten. .. Ik liet de foto even aan mijn man zien en toen zei hij verbaasd 'ik wist niet dat je zulke grote ijscoupes in Frankrijk kon krijgen...; waar is dat?"
Nou..., ik denk dat we ooit dat adresje in Vals-les-Bains ook eens zullen aandoen :)
En wat hadden jullie vandaag prachtig weer... even opgezocht... ruim 30 graden..?
Bij ons koud, regen en wind en 8 graden!
Sjoerd zei…
Nee, nee, nee ik rij niet naar Vals les Bains voor een ijsje. Ook niet als ik 47 jaar getrouwd ben... Maar toch een proficiat van deze kant. Ik ben daar nog een paar jaartjes vanaf. Wij gaan naar de drie en veertig toe.
Marthy zei…
Als het zo eenvoudig was...….
Marthy zei…
Ik weet niet of jouw man van chocolade houdt maar ik zag daar veel erg lekker uitziende chocoladecoupes voorbij komen. Wij durfden dat niet aan, bang dat het teveel zou zijn. Echt een aanrader, deze mooie ijssalon.
Anoniem zei…
indeweer zei,
Gefeliciteerd, ziet er appetijtelijk uit, het ijs ( en jullie ook hoor )
Dat doen jullie goed. 47 jaar, dat mag gevierd worden. Nog van harte gefeliciteerd ! X
Ton zei…
Gefeliciteerd samen. Ik wens jullie nog vele ijsjes toe.
Ageeth Mooij zei…
Gefeliciteerd, mooi plaatje zo!
Elizabeth zei…
Hij is gek van chocolade! Komt dat even mooi uit..
Vera zei…
Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Nog vele gelukkige en gezonde jaren samen
KnutzEls zei…
47 jaar! Van harte gefeliciteerd. En als ijsjes horen bij lange huwelijken gaan wij hier morgen ook op zoek naar een ijssalon.
Jan uit Perth zei…
Wat een leuke foto! Nog vele jaren -en veel van die zalige ijsjes- toegewenst.
Onliemie zei…
Van harte gefeliciteerd allebei! Heerlijk vieren zo en echt een mooie foto van jullie beiden. Echt Frans ook. Meteen een "gratis" karaf water mee op tafel want van ijsjes eten krijg je inderdaad ook weer dorst.
Dufraing Marc zei…
Gefeliciteerd met het jubileum - de ijsjes zien er erg lekker uit!
Annelies zei…
Gefeliciteerd Mart en Marthy met al die jaren samen! Die ijscoupes hebben jullie verdiend hoor. Je begrijpt zeker wel dat ik al een notitie heb gemaakt. Gaan we een keer die kant op dan zien we onszelf daar ook wel gezellig zitten met een grote ijscoupe voor onze neus!
Vlimbouter zei…
Dikke proficiat met jullie 47 jaar!!! En die ijscoupes zien er inderdaad zalig uit!
Bernardine zei…
Wow! 47 is al best lang, hoeveel ijsjes hebben jullie dan al gehad?
Wij zijn “pas” op 19 en we hebben nog steeds een verschillende smaak, qua ijs en eigenlijk meer 🙂