Doorgaan naar hoofdcontent

Goud van oud

 Dit jaar gaat oudste zoon op vakantie naar een klein plaatsje aan de kust van Spanje waar hij vaker komt. Hij gaat daar heen met zijn twee zonen en een vriend die zijn drie kinderen meeneemt. En die drie kinderen waren al eens bij ons met hun ouders en daar hebben wij nog goed herinneringen aan.

 'Mam, heb jij nog foto's van die vakantie, stuur er eens een paar, leuk om terug te zien' vroeg hij me laatst. Ik wist zeker dat ik foto's had van die tijd, heel veel zelfs want het was zo'n lekkere bende toen, ik knipte wat af, dat weet ik nog. Echt leuk om die foto's weer eens te bekijken. Thijs nog een kleuter, Sebas was nog niet geboren.


 Ik hoop dat ze het nu weer net zo leuk krijgen als toen, elf jaar geleden.

 Deze twee, nu vijftienjarigen, zullen daar zeker niet meer met pijl en boog spelen. 
Haha, de jongeman links op de foto is nu 1.95 m lang.

Reacties

anja zei…
Wat heb je toch een heerlijk gezin met je (klein)kinderen!
Het plezier spat er vanaf! Wat zullen alle kinderen toch mooie herinneringen aan die Franse vakanties hebben!
Emie zei…
Oh...die voorleesfoto! Dierbare tijden als ze nog zo klein zijn.
Vlimbouter zei…
Ook ik ben uiteraard helemaal fan van de voorleesfoto.
Oh wat een leuke foto’s! Kleine kinderen worden erg snel groot ...
Sjoerd zei…
Time flies, ook als anderen fun hebben....
Zo kon je zelf ook nog even weer genieten. En er zijn vast meer foto's de revue gepasserd tijdens het opzoeken.
miekequilt zei…
Heerlijk, oude foto’s bekijken. Met foto’s op een mobieltje is dat toch wel heel anders.
Marthy zei…
Ja, als je eenmaal gaat zitten kijken…..