Doorgaan naar hoofdcontent

Blauw bankje

Verleden jaar aan het eind van de zomer zette Mart dit bankje tegen een muurtje in ons dorp, dat leek de gezamenlijke bewoners wel een leuk idee, een bankje midden in het dorp. Het kwam uit onze garage en het is een oude schoolbank. Hij zou het nog weleens schilderen werd er gezegd. 

Het is, gelukkig, de laatste week een stuk minder warm en opeens is de man van alles aan het schilderen, begonnen werd met dit bankje. Er werd een restant lichtblauwe verf voor gebruikt maar dat vond ik een beetje saai dus werd er een ander restje bij gezocht voor het bovenste deel en nu is het bankje een echt leuk bankje vind ik.

Er moest nog even een fotomodel op dus ik stelde me beschikbaar en Mart nam de foto. Beide goed gedaan, het schilderwerk en het nemen van de foto.

Reacties

Emie zei…
Pfiet pfieh...mooi benen ook!
Marthy zei…
Ja, steek jij de gek maar met een oud mens;-)
KnutzEls zei…
Mooi bankje en eh... Je mag er best wezen. La belle du village 😂
Laat de buurtjes maar komen!!
Annelies zei…
Leuke foto van die dame daar op dat blauwe bankje. In haar nieuwe jurkje?
MarijkeO zei…
Ik zie geen deuk in je bovenbeen...Is ie weg of heb je opgelet bij het poseren :-)

In de weer zei…
Daar moest ik ook aan denken, het nieuwe jurkje van een paar blogjes geleden ;-)
Sjoerd zei…
Een heel mooi bankje, proest...
Bertiebo zei…
Ik vind het ook!
miekequilt zei…
Mooie foto, Marthy.
Marthy zei…
Ja hoor Annelies, lekker luchtig dingetje.
Marthy zei…
Ik kan net met goed fatsoen een jurkje dragen, Marijke.
Haha, la Belle ja :-)
Superleuk idee!! En mooie foto natuurlijk.
Vlimbouter zei…
Helemaal mijn kleur dat bankje! En jouw jurkje is ook heel leuk.