Doorgaan naar hoofdcontent

Heel erg lekker

De desserts in het Marokkaanse restaurantje waar we verleden week in Les Vans aten waren niet echt interessant dus we besloten op dat gebied elders ons heil te zoeken. 
Aan het eind van de leuke dag die we hadden reden we naar Vals les Bains waar we op het terras van ijssalon Beatrix de tijd namen om de kaart te bestuderen. D'as nog moeilijk hoor, om uit al dat lekkers een keus te moeten maken. Maar uiteindelijk kwam dit op tafel en dat was erg lekker. Heel erg lekker kan ik wel zeggen.

Reacties

miekequilt zei…
O wat heerlijk. Met dit weer is een sorbet of groot ijsje zooo lekker.
Emie zei…
Om weer eens synchroon te lopen doen we vandaag alletwee een toetje. Ziet er zeer smakelijk uit!
KnutzEls zei…
Keuze stress. En al die calorieën bij elkaar tellen.... Zwaar leven daar 😁🤗
In de weer zei…
Ik ben niet van het ijs, maar ik heb hun kaart een grondig bestudeerd en er zit gegarandeerd wat voor me bij. Wat een aparte smaak combinaties en mooi gepresenteerd ook nog. Grappig dat ijskarretje uit het begin.
Marthy zei…
Els, ik ben een bevoorrecht mens, ik heb in mijn leven nog nooit een calorie geteld;-)
Marthy zei…
Ze hebben een prachtige site, Inge.
Dat ziet er zomers uit, heerlijk!
Mmmmm, tè lekker!
Sjoerd zei…
Haha, ze moesten verbieden dat zoiets op internet wordt gezet met deze temperatuur...
Heel aparte creaties!
Vlimbouter zei…
Ik zit hier gewoon te watertanden.
Mijn 'Café glacé ' was fantastisch. Format géant, zonder slagroom maar met in de plaats een extra bol ijs!
Marthy zei…
Oh heerlijk, ik krijg zo weer trek. Ik ben nieuwsgierig naar je naam, wil je die er voortaan bijzetten.