Doorgaan naar hoofdcontent

Dans

Saar zit al jaren op dansles en vandaag en morgen waren er uitvoeringen georganiseerd door de dansschool. Ik had weleens eerder een uitvoering gezien in de dansschool zelf maar dit was echt in een grote zaal met een mooi podium. Voor zo'n optreden wordt je natuurlijk ook netjes opgemaakt.

Er waren in totaal 23 optredens van hele kleintjes tot meisjes van een jaar of zeventien. Maar hier en daar deden er ook jongens mee wat ik heel stoer vond. Er zitten echt talenten tussen, die pik je er zo tussen uit maar het meest belangrijke is toch dat je geniet van het dansen en dat was zichtbaar aan al die spetterende optredens.

Ik heb mijn hele leven al van dansen gehouden, om te doen maar ook om naar te kijken. Je had voorheen nog weleens van die Amerikaase moderne dansfilms op de televie, ik genoot er van om daar naar te kijken.









Saar genoot zichtbaar van het dansen, telkens een grote smile op haar gezicht. En ik genoot ook, de hele middag maar natuurlijk vooral van de optredens mijn kleindochter.

Reacties

Mevrouw W. zei…
Dat was dus heerlijk genieten en nu waarschijnlijk nog steeds nagenieten.
Sjoerd zei…
Ik kan er nu meer van genieten dan vroeger toen onze kinderen klein waren.
Bertiebo zei…
Wat zal je genoten hebben, ik kan het me helemaal voorstellen
Judy zei…
Superleuk! Helemaal als je kleindochter meedoet!
Prachtig dat jouw liefde voor dansen ook is doorgegeven aan je kleindochter. Dat was genieten van zo'n mooi optreden.
KnutzEls zei…
Wat leuk, zeker als je kleindochter mee danst.
Het plezier spat eraf bij Saar! Wat lijkt me dat leuk om als oma daarbij te mogen zijn!
Janny zei…
Leuk om te zien, zelf heb ik nooit leren dansen, ik heb totaal geen ritmegevoel.
Jolande zei…
Echt leuk om mee te maken, natuurlijk genoot je het meest van de optredens met Saar.
Wat een heerlijke middag. En mooie plaatjes om nog eens herinneringen op te halen samen met Saar!!
miekequilt zei…
Wat leuk om je kleindochter zo bezig te zien. Dat je genoot snap ik helemaal, het is toch ook heel leuk om haar te zien dansen.
Emie zei…
Zo fijn als kinderen zich kunnen uitleven in iets dat goed bij ze past. Je ziet Saar stralen en dat deed haar oma vast ook.
Ger zei…
Ja,fantastisch om zo’n uitvoering van je kleindochter van zo dichtbij mee te maken.
Kan me voorstellen dat je trotse oma hart het wil delen met mooie foto’s op je blog.
En dan te bedenken dat het er in Corona tijd niet van kwam om samen te oefenen en naar repetitie’s te gaan,knap hoor om in relatief korte tijd weer op het podium te staan.

Ik kon er helaas niet bij zijn in oktober toen mijn allang volwassen kleinzoon(grootste deel van zijn leven bij slagwerkgroep)weer deelnam aan evenement Lierop Live wat al jaren volle zalen trekt.
Ben hem later wel gaan zoeken op de vele beelden en filmpjes die er online te vinden zijn 😀
Lies zei…
Fiere oma, en terecht!
Lie(f)s.
Annelies zei…
Hier hoor ik een hele trotse oma!
Leuk om daarbij aanwezig te zijn geweest, hoor.
Zal Saar (danseres in de dop👍) ook fijn hebben gevonden.
In de weer zei…
Oh Marthy hoe leuk is dat, puur genieten voor oma en kleindochter.
Bo is ook bij zo’n dansgroep en ook wij hebben er door de jaren heen al vele keren van kunnen genieten.
bemar zei…
Leuk hoor om naar een optreden van je kleindochter te kunnen gaan!
Elizabeth zei…
Oh, dan ben je toch supertrots op je kleindochter!