Doorgaan naar hoofdcontent

International Street Art Festival

Dit zijn de laatste twee murals die ik in de stad Waterford fotografeerde. Deze stad heeft ontzettend veel schitterende murals, ik heb ze bij lange niet allemaal op de foto gehad. Mocht je eens naar Ierland gaan en je houdt van muurschilderingen dan moet je beslist Waterford bezoeken.

Ieder jaar wordt er een International Street Art Festival gehouden waar nationale en internationale artiesten op af komen. Een mooi filmpje is hier te zien.

Reacties

Sjoerd zei…
Eigenlijk zou ik daarvoor best eens naar Waterford willen gaan. Ik krijg alleen mijn vrouw niet zo gek.
Bijzonder stadje dus.
Edward McDunn zei…
Prachtige murals, dit is gewoon kunst!
Bertiebo zei…
Ik wil wel hoor!
willy zei…
ik zou wel willen Marthy

maar het wel niet bij de deur

knappe murals toon je ons hier

prettige dag
KnutzEls zei…
Dat moet wel bijzonder zijn, zoveel muurschilderingen bij elkaar.
miekequilt zei…
Wat zijn ze mooi! Die onderste vind ik echt prachtig. Je hebt me wel een beetje enthousiast gemaakt voor Ierland. Maar eerst een andere grote reis.
Lies zei…
Prachtig hé!
Lie(f)s.
Emie zei…
Wat is er toch veel moois een leuks te beleven en te zien op de wereld.
Janny zei…
Dat zijn weer mooie murals, het fleurt de buurt lekker op.
Jolande zei…
Prachtige murals weer.
We zijn in Dublin geweest en waren van plan om nog eens een rondreis door Ierland te maken, maar of dat er nog van gaat komen ???
Ik heb nu mijn zinnen gezet op het ontdekken van de andere 8 eilanden van de Azoren.