Doorgaan naar hoofdcontent

Goede keus

Het kleine dorp Berkenwoude waar we gisteren door fietsten heeft geen supermarkt meer, geen bakker en zelfs geen huisartsenpraktijk. De inwoners moeten daarvoor naar Stolwijk of elders. Maar er stond wel een leuke minibieb waar ik natuurlijk even in neusde. Achter de glazen deurtjes stond heel wat moois, zelfs het boek wat ik op het ogenblik aan het lezen ben.

Maar ik wilde niet te hebberig zijn en nam er eentje mee. Kader Abdolah, een geweldige schrijver, een boek van hem wat ik niet kende. En toen ik de achterflap gelezen had wist ik dat ik een goede keus had gemaakt. Dit onderwerp interesseert mij om verschillende redenen, ik kom er later op terug.

Reacties

Bertiebo zei…
Benieuwd wat je er over gaat schrijven. Ik deed dat eerder, maar herinner me er niet veel meer van. Ook niet nu ik mijn eigen blogje terug lees
Emie zei…
Een van zijn mooiste boeken vind ik. Wij lezen al zijn boeken maar dat heeft ook weer een speciale reden.
Janny zei…
Je ziet ze steeds meer, die kastjes met boeken. Jammer dat de winkels verdwijnen uit de kleinere plaatsen.
Heb het direct gereserveerd bij de bibliotheek. Ooit gelezen, maar lang geleden. Ga het nog eens herlezen.
Edward McDunn zei…
Leuk zo'n minibieb hoor,
ik heb geen geduld om een boek te lezen.
In de weer zei…
Twee vliegen in een klap !
Jolande zei…
Ik vind mini biebs ook zo leuk. Ik zie ze in Wallonië vaker dan in Vlaanderen.
Op São Miguel is er ëén in de hoofdstad, in een oude Engelse telefooncel, maar het is daar te vochtig voor mini biebs.
In de zomer zijn er bij de stranden (en ons zwembad) wel een soort van, maar die worden 's ochtends neergezet en 's avonds weer binnen gehaald.
Veel leesplezier met het meegenomen boek.
KnutzEls zei…
De gewone Bieb zit hier op loopafstand. Daar leen ik graag. Maar de minibar zie ik hier steeds vaker.
Sjoerd zei…
dat is mooi meegenomen dan...
Goede keuze. Het boek op de foto vond ik erg mooi. Jij hopelijk ook.
Ik kijk ook altijd even in zulke mini biebs
Judy zei…
Ben benieuwd naar je verslag van het boek!
miekequilt zei…
Ik geloof niet dat ik iets van hem gelezen heb. Goed dat je het boek meenam, daar zijn die biebjes voor hè.