Doorgaan naar hoofdcontent

Net niet

Het was het net niet met die sneeuw hier vandaag en eerlijk gezegd hoeft het niet voor mij. Altijd een mooi gezicht, een lekker pak sneeuw maar ik ben bang om te vallen. Vanmorgen vroeg zag het er nog aardig uit maar in de loop van de dag kwam de temperatuur boven het vriespunt en werd het drab. 's Middag begon het weer even te sneeuwen met dikke vlokken, toen maakte ik deze foto. Het duurde niet lang en voordat het avond werd restten er alleen nog veel plassen. Dat was dat, een korte winterse stuiptrekking. 

Ik kijk uit naar een bezig weekend waarbij ik zeker zondag geen nattigheid kan gebruiken. Laten die weersvoorspellingen maar uitkomen want die zijn op dit moment gunstig

Reacties

Elizabeth zei…
Ja, sneeuw geeft ook overlast... En hoe ouder je wordt, hoe banger je bent om te vallen. Ik doe ook altijd heel voorzichtig en trek dan mijn sneeuwlaarzen aan met dikke ribbelzolen.
Wij hadden een aardig laagje hier, maar DH moest voor zijn werk in Rotterdam zijn en daar lag echt helemaal niets.
Judy zei…
In Deventer is helemaal niets gevallen. Gelukkig maar, want ik ben ook bang om te vallen.
Bertiebo zei…
Hier helemaal niks. Ik had het graag willen zien vanuit mijn bed. Bang om te vallen ? Ja hoor dat snap ik
Veel plezier dit weekend
Jolande zei…
Veel plezier dit weekend, ik hoop voor je dat het zondag droog zal zijn.
John zei…
Hier viel gelukkig helemaal niets. Niet enkel omdat men hier in het buitengebied slecht strooit, maar ik heb sneeuw nooit leuk gevonden.
Onze oudste reed meer dan een uur ipv 20 minuten naar zijn werk. In Oostenrijk malen ze daar niet om, om een paar centimeter sneeuw.
In de weer zei…
Hier niks gevallen, heerlijk gefietst, gisteren en vandaag.
Echt lekker, goed aangekleed natuurlijk en de zon deed de rest.
Fijn weekend .
miekequilt zei…
Hetzelfde uitzicht als hier. Gelukkig was het aan het eind van de dag helemaal weg.
En nu een sombere dag. Ik wens je een fijne zondag!
Emie zei…
Voor mij hoeft het eigenlijk ook niet. Even is het leuk maar dat geglibber buiten...
Sjoerd zei…
Hier ligt nog steeds sneeuw, en voor morgen zou het hier ook nog kunnen vallen.
Lies zei…
Wel mooi/leuk, maar ook voor mij hoeft het niet...
Lie(f)s.
bemar zei…
Ik ben ook als de dood om te vallen......
Hier alleen een wit tipje en even die prut. Echt een pak sneeuw vind ik leuk. Dit is alleen maar overlast.