Doorgaan naar hoofdcontent

Kast en windspinner

De twee ijzeren tafeltjes die hier op het balkon stonden te roesten bevielen me al een poosje niet meer. Eentje was er zo laag dat ik er vanaf mijn plek achter het raam overheen keek en daarbij zat ik altijd naar de achterkant van de planten die erop stonden te kijken. Toch wilde ik iets leuks met wat planten op het balkon maar wist nog niet goed wat. Totdat we bij blogvriendin Mieke en haar man op bezoek waren. Zij hadden deze kast (eigenlijk anderhalve kast) op het balkon van hun nieuwe appartement staan. Ik wist het meteen, die wilde ik ook en we bestelden hem bij het blauw gele warenhuis. En hij staat leuk, ik ben er helemaal tevreden mee.

Aan de andere kant van het balkon hangt deze windspinner. Ik vond hem gewoon op het dorp hier. Vanaf mijn plek aan de ronde tafel achter het raam kan ik hem goed zien hangen. Hij geeft een mooi optisch effect en is altijd in beweging.
 

Reacties

Judy zei…
Leuk kastje! Misschien ook wel een idee voor mij. Alleen is mijn balkon aan de keukenkant, dus ik zie mijn planten niet vanuit mijn woonkamer.
Sjoerd zei…
Ziet er leuk en verzorgd uit. Ik moet hier ook eens wat aan het oerwoud op het balkon geen doen.
Elizabeth zei…
Wat een leuke windspinner! Ja, een beetje beweging is altijd leuk om naar te kijken. De kast is een teffer, had hem nog nooit gezien! Toch een beetje tuin op je balkon, gezellig...
Emie zei…
Een beetje de hoogte in is altijd handig op een balkon. Staat leuk zo.
miekequilt zei…
De kast staat leuk, Marthy!! Niet te vol, zodat je er nog eens iets bij kunt zetten. Ik ben er ook nog steeds blij mee.
John zei…
Staat leuk zo dat groen. Lekker de hoogte in. En laat de wind maar spelen.
Bertiebo zei…
Windspinner... wato een mooi woord en wat een leuk ding
Edward McDunn zei…
Mooi en leuk zo'n kastje op het balkon.
willy zei…
een windspinner.. daar moest ik even over nadenken Marty

een mooi knap kastje waar je allicht veel plezier zult van hebben

prettige dag
Heel leuk zo'n houten kast. Bij jou staat zo'n kast droog op het balkon, dat is weer een voordeel.
Jolande zei…
Je balkon ziet er vrolijk uit nu.
Op ons balkon hebben we alleen een tafel van hetzelfde warenhuis, maar die staat nu nog even binnen.

Leuk, dat bewegende ding op het balkon. Zo'n windspinner maakte ik eens van drijfhoutjes, gevonden op het strand in Denemarken, voor mijn moeder. Hangt nog steeds in haar tuin.
Lies zei…
Tof gedaan van je!
Lie(f)s.
Janny zei…
Staat leuk zo, dat kastje en wat een leuk ding die windspinner.