Doorgaan naar hoofdcontent

Het paste niet meer in de auto

Ik had online iets besteld in België wat ik Frankrijk niet kon krijgen. In Nederland wel maar ik wist dat het niet in de auto zou passen, we namen al zoveel mee. Trouwens, de inhoud van dit pakket was bij een Belgisch bedrijf veel goedkoper dan in Nederland en op hun site stond bovendien dat ze het voor 10 euro naar Frankrijk konden versturen. Dat vond ik zo goedkoop dat ik er eerst maar eens een mailtje aan gewaagd heb om te vragen of die verzendkosten werkelijk een tientje waren. Keurig bedrijf, ze antwoordde bijna per omgaande dat dat zo was en mijn bestelling graag tegemoet zouden zien. Dus ik bestelde de goederen.

De Track en Trace vertelde me dat de bestelling woensdag of donderdag geleverd zou worden maar op die dagen niets gezien. Koeriersdiensten werken in Frankrijk een tikkie anders dan in Nederland. Lang niet zo precies en ik heb wel meegemaakt dat de koerier belde dat hij het adres niet kon vinden en het pakket mee terug nam. Grrr.... Geduld is een schone zaak met pakketjes hier maar er stond in ieder geval bij te lezen dat er op Goede Vrijdag ook geleverd zou worden.

En ja hoor, gistermiddag vroeg, ik lag net even te rusten op de bank, stond mijn favoriete factrice Natacha voor de deur met een grote grijns op haar gezicht, van dat mens wordt ik al blij als ik haar zie.
Ons pakket, veilig aangekomen, niet zoegeraakt, heb ik ook al eens meegemaakt, keurig bezorgd door de Franse Post. Natacha was weer blij dat we er waren, ze had onze auto al gezien zei ze en vroeg of alles goed met ons was en hoe lang we bleven. De hele zomer zei ik en daarna hebben we elkaar goede Pasen gewenst en vertrok ze weer.

Wat er in dat pakket zit, ik geef hier alvast een blik op de inhoud, komt in een volgend blogbericht aan bod.

Reacties

Judy zei…
Wat fijn dat het pakket is aangekomen en gebracht door zo'n blij mens! Heel spannend, de inhoud!
Bertiebo zei…
Goed geregeld. Ik kan me zo goed voorstellen dat je auto vol zit als je zo lang gaat!
Edward McDunn zei…
Mooi dat het toch goed gekomen is, geen idee wat het is.
Emie zei…
Wat goed dat het pakket bezorgd is. Wij laten een pakket tegenwoordig op een speciaal daarvoor bestemd adres in de stad afleveren want hebben alleen maar negatieve ervaringen.
Ik ben echt reuze benieuwd wat het is.
John zei…
Het eerste wat in me opkwam was plantenbakken of stoelen. We horen het vast.
Janny zei…
Fijn dat het aangekomen is, het lijken mij plantenbakken.
Zo te zien, staat het pakket weer voor voldoende tuinwerk. Ik ben nu al benieuwd naar het resultaat.
Ger zei…
Raad je plaatje 😉

Lijkt me echt handig deze A-B-B uit België.
miekequilt zei…
Fijn dat je je bestelling zo kon regelen. Ik denk dat het plantenbakken zijn. Maar je laat het ons vast wel zien.
Fijn paasweekend.
Sjoerd zei…
Dat is dan keurig geregeld...
In de weer zei…
Nou, we wachten het maar af.
Hoort die ijzeren korf er ook bij ?
Marthy zei…
Nee hoor Toos,die had ik al.
bemar zei…
Mooi dat alles goed aankwam, het lijken hang plantenbakken...
Elizabeth zei…
Zijn het misschien moestuinbakken, zodat je wat gemakkelijker kunt tuinieren?
Jolande zei…
Dat is voor het eerst dat ik hoor dat iets in Belgie goedkoper is dan in Nederland en ook nog eens het versturen ervan.
Maar fijn voor jou en helemaal fijn dat het ook nog goed aangekomen is.