Doorgaan naar hoofdcontent

Klus klaar

Die hele grote steen die daar vooraan op dat hellinkje ligt kwam eigenlijk uit het stuk de muur erboven en diende als deel van een opstap naar het eerste terras. Mart wilde hem daarvoor weer gebruiken maar verder dan waar hij nu ligt kwam de steen niet, veel te zwaar. We hebben nog een berg grote stenen een terras lager liggen bij de fruitstruiken en daar heeft hij er een paar van gebruikt om samen met die grote steen weer een opstap te maken.  Zo kan hij snel even naar het eerste terras stappen. 

Ik doe dat niet, heb door mijn slechte voeten een beroerd evenwicht en waag me er niet aan.

En doordat er nu meer ruimte was naast de watertank kon de mat erom worden gemaakt. Staat toch veel beter dan zo'n wit plastic geval.

Ziet er weer netjes uit. Alletwee tevreden want ik wilde perse die mat en Mart die opstap.

Reacties

Judy zei…
Ja, netjes, die mat eromheen! Die opstap zou ook niets voor mij zijn.
Bertiebo zei…
Mooi, die mat. Je moet maar op het idee komen.
Sjoerd zei…
het ziet er in ieder geval weer "heel" uit. Mooi werk.
miekequilt zei…
Allebei je zin, dat is in dit geval prima gegaan. Ga jij nu via een trappetje?
John zei…
Er is al met al heel wat werk verzet. Mooi!
Jolande zei…
Fijn dat die klussen ook weer klaar zijn en met dat riet om de watertank ziet he er inderdaad zoveel beter uit dan zonder.
Janny zei…
Mooi, zo zijn jullie allebei tevreden en het ziet er beter uit.
In de weer zei…
Twee tevreden mensen, wat wil je nog meer !
Emie zei…
Hartstikke netjes geworden!
Margriet zei…
Inderdaad mooi gedaan die rietmat. Bij ons op de volkstuin staan ook veel van die witte dingen. Zelf wilde ik hem niet omdat ik het zo lelijk vind maar zo gaat het wel.