Doorgaan naar hoofdcontent

Klusje

Voordat de mat die we gekocht hadden om de watertank heen kon moest er eerst nog een klusje gedaan worden. Het muurtje naast de tank was ingestort dus dat moest opnieuw opgebouwd worden. Het was niet direct opgevallen omdat het daar vol met grote onkruidplanten stond.

Alles schoongemaakt, grond en stenen naar boven gehaald en weer stapelen. Gelukkig is die man van mij daar ondertussen zo bedreven in dat hij voor zo'n klein muurtje geen cement nodig heeft maar droog stapelt.

Dit is het eindresultaat, er is weer ruimte tussen de muur en de tank.

Deze steen is niet te tillen, toch wil Mart er nog wat mee gaan doen. Wordt vervolgd dus.

Reacties

Sjoerd zei…
Een harde werker, lijkt me niet de meest makkelijke positie om een muurtje te gaan stapelen. Mij lijkt het muurtje vrij recht te zijn. Wat ik me van vroeger herinner is dat mijn opa zei dat je los gestapelde muren een ladderhoek moest meegeven (ca 70 graden).
Judy zei…
Het is een kunst, of een ambacht, dat stenen stapelen! Fijn dat je man dat kan doen.
John zei…
Weer een leuke klus om mee bezig te zijn. Benieuwd wat er met de zware steen gedaan wordt.
Zoals verwacht, is Mart er weer perfect in geslaagd ook deze klus te klaren!
Emie zei…
Knap gedaan hoor. Dit zijn wel leuke klussen omdat ze zo verfraaien!
Ger zei…
Mart laat zich door niks weerhouden.
En alles komt goed,zo te zien.
Fijn zo'n eigen klusjesman. Het ziet er weer prima uit
Anoniem zei…
Wat een klus. Maar fijn dat het gedaan is. Vanavond een extra glaasje wijn?
miekequilt zei…
Dat was ik, Mieke. ��
Jolande zei…
Ik zie ze hier ook af en toe droog stapelen dus ik weet dat het heel knap is.