Doorgaan naar hoofdcontent

Onder de brug


Voordat we deze murals zagen waren we er eerst bovenlangs gefietst, het is de helling van een grote brug over de Rhône. 

Ze zijn niet echt bijzonder maar het was wel een leuk gezicht toen we daar in het park onder de brug aan kwamen rijden. Kleurig genoeg om op de foto te nemen.

Vooral in de tunnelbuizen hadden de schilders zich lekker uitgeleefd.

We gingen hier bijna verkeerd, reden er eerst langs maar hadden onze fout snel door,  we moesten er onder door, dat was de goede route. Die route had ik op mijn telefoon via de app van Komoot en dat kan erg handig zijn, Ondertussen maar een telefoonhouder voor op de fiets besteld, nog handiger.

Reacties

Sjoerd zei…
Niet alles wat op een muur gespoten wordt zijn murals, veel is gewoon kliederwerk door een amateur met een spuitbus. Ze hebben het hier nog redelijk netjes gehouden
Judy zei…
Misschien niet zo professioneel, maar toch kleurig en fleurig!
Emie zei…
Het was wellicht mooier geweest als men zicht tot de tunnels had beperkt. En ja, die navigatie is wel een uitkomst tegenwoordig!
Bertiebo zei…
Onder de brug... Weer eens wat anders dan op de brug. En nu heb ik de hele dag dat liedje in mijn hoofd. Weet ik nu al.
John zei…
Elke creatieve uiting van iemand is de moeite waard. Denk ik dan.
Annelies zei…
Wat jammer van zo'n mooie brug.
Edward McDunn zei…
Je ziet het heel vaak onder bruggen en in tunnels, het fleurt wél een beetje op.
KnutzEls zei…
Kleurig is het, maar mooi... ?
Het fleurt de boel op, maar toch wel jammer van de brug ook.
Jolande zei…
Het troetelbeertje vind ik wel schattig, maar of de rest de brug nu mooier maakt?
Beauty is in the eye of the beholder zullen we maar zeggen.
Janny zei…
Het staat wel vrolijk, maar de echte murals zijn toch mooier.
willy zei…
een beetje jammer dat ze ze die muren ook in de verf gezet hebben Marthy

prettige dag gewenst