Doorgaan naar hoofdcontent

Close-up

Grappig dat je nog steeds iets nieuws ziet op een wandelingetje wat je al ik weet niet hoe vaak hebt gelopen. Zo stond ik stil bij deze boomstronk, hij zal wel van een kastanjeboom zijn. Toen ik er goed naar keek zag ik allerlei lijnen in de oude boomschors lopen en ik nam er een paar close-up foto's van.

Ongelooflijk wat de tijd doet met de structuur van de bast. Dit laat maar weer eens zien dat een boom mooi blijft, zelfs als stronk.

Het zou een schilderij kunnen zijn, zo mooi.

Je kan de foto's vergroten door erop te klikken, twee klikken voor nog wat groter.

In deze laatste foto zag ik een kop, een varkenskop misschien? Ik zie in ieder geval twee ogen en een snuit.

Reacties

Sjoerd zei…
die laatste foto kun je in ieder geval doorsturen...
Judy zei…
Ja, prachtig!
Mevrouw W. zei…
Ik dacht hetzelfde als Sjoerd :)
In de weer zei…
Heel mooi Marthy, als je goed rondkijkt zie je van alles en jij deed dat !
miekequilt zei…
Prachtig, die kale grillige boomstronken.
Emie zei…
Het zijn net schilderijtjes, deze foto's. Goed om je heen kijken, levert zoveel moois op.
Ja hoor, ik zie er ook een soort van varkenskop in. Of misschien wel van een wild zwijn😱 Mooie foto’s!
Jolande zei…
Schitterend!
Ik zie het varken ook.
Ger zei…
Varkenssnuit zie ik er ook wel in…..maar in gedachten zie ik allerlei beestjes,plantjes,schimmels etc.die met elkaar bijdragen aan biodiversiteit en voedselketen in de natuur,goed dat men die boomstronk laat liggen.
anja zei…
In die laatste foto zie ik de kop van een kalfje. Hoe dan ook, prachtige foto's van een prachtig stuk natuur!
Janny zei…
Het zijn stuk voor stuk schilderijtjes, de varkenssnuit zie ik ook.
Bertiebo zei…
Mooi dat gezichtje
Lies zei…
NatuurKunst!
Lie(f)s.
De natuur is prachtig!
Charlie zei…
Knappe close ups: inderdaad wat een schoonheid, het doet me denken aan de manier van schetsen van Rembrandt! En overal zie je de knoesten en het varken!
Elizabeth zei…
Ja, prachtig hè... En de natuur maakt dit helemaal zelf!
Onze jongens vonden wandelen vroeger nooit zo leuk en dan deden we vaak het spelletje wie er iets bijzonders zag. En als je er dan op gaat letten, sta je versteld!