Doorgaan naar hoofdcontent

Waas van druppeltjes

Één foto vandaag maar in mijn ogen een hele mooie. Het had gisteravond geregend en toen ik vanmorgen in de tuin kwam was alles nog wat vochtig. Mijn oog viel op deze bemoste steen waar nog een waas van hele kleine druppeltjes op lag. Ik ben direct naar binnen gelopen voor mijn macro lens want de zon scheen al goed en dan is alles zo weer droog. Als je op de foto klikt wordt hij groter en kan je nog beter die fijne druppeltjes zien. Ik voel me rijk dat ik dit zie en ervan geniet.

Reacties

Mirjam zei…
Echt een super gave foto Marthy. Kwestie van kijken, dan zie je zo veel moois om je heen. Maar dan moet je het ook nog even vastleggen natuurlijk. Zo leuk om te doen...
Fijne avond,
liefs,
Mirjam
Marthy zei…
De natuur is zo mooi Mirjam, als je het maar wilt zien.
KnutzEls zei…
Mooi!! Dat is puur geluk waar je uitgebreid van kunt/moet genieten
Marthy zei…
Zo voel ik het ook, Els.
Onliemie zei…
Geweldig rijk! Blijven doen!
Alsof je het zo kunt aanraken: schitterende foto!
Jolanda zei…
Prachtig, ik hou ervan!
Marthy zei…
Dit stopt nooit, Kris.
Marthy zei…
Ja Jolanda, ik hou ook van dit soort foto's. Ze kosten wat meer tijd, maar ze zijn zo dankbaar.
Vlimbouter zei…
Dat doet me nu helemaal denken aan het mooie verhaal van Godfried Bomans: de rijke Bramenplukker. Jij bent even rijk! ;-)
Marthy zei…
Rijkdom zit in de kleine dingen.
Inge zei…
Zo zeg, da's mooi!
Anoniem zei…
Ja, en dan je rijkdom delen: da's helemaal mooi! Groet uit Perth, Jan.
Marthy zei…
Af en toe matchen de natuur en ik met elkaar en dan is dit het resultaat;-)
Marthy zei…
Ik deel graag Jan en ik ben blij dat jij het zo voelt.
Sjoerd zei…
Als je er op klikt is hij super....
Marthy zei…
Dank je Sjoerd, ik heb er mijn best op gedaan.