Doorgaan naar hoofdcontent

Beeldbank boerderijen 6

Hier weer een boerderij die ik op de foto zette voor de beeldbank. Een mooi exemplaar wat zo te zien nog jaren meekan. Een flink formaat ook met een grote aangebouwde schuur en wat dan wel meer voorkomt, het hele pand is in tweeën gedeeld. De boerderij heeft in 1998 twee huisnummers gekregen dus bijvoorbeeld 3 en 3A.
 
Links is de ingang van het voorste deel van het huis en die ruimte is niet kinderachtig.

Deze bewoners mogen zich dan ook bezitters noemen van dit prachtige engelenraam in de voorgevel.


Rechts achter bevind zich het tweede huis wat bestaat uit de oorspronkelijk stal die aan het voorste huis vastzit met daar achter een grote loods die recenter is gebouwd. Die loods is geschikt gemaakt voor bewoning en dat is niet verkeerd gedaan. Ik heb even om een hoekje mogen kijken en het is prachtig, de grote ruimte geeft je het idee van een loft. De achterwand uitkijkend op de polder is bijna helemaal van glas en de inrichting is geweldig, helemaal mijn smaak.

En als je dan nog deze 'tuin' achter je hebt (er wordt nog aan gewerkt) dan wil je nergens anders meer wonen.

Reacties

Bertiebo zei…
Ik had nog nooit van een engelenraam gehoord. Maar wat leuk is dat en ik snap de naam!
Niet verkeerd om hier te wonen!
In de weer zei…
Wat een mooie ramen Marthy, daar is ook een stukje vakwerk geleverd door de metselaar.
Had ook nog nooit van een “Engelenraam” gehoord !
Sjoerd zei…
Wat mij meteen opviel was de bovengrondse elektriciteitsaansluiting. Ik vraag me nu af of die nog operationeel is.
miekequilt zei…
Wat een mooie plek om te wonen. Ik had ook wel even daar binnen willen kijken, een loft met zo’n uitzicht, niet verkeerd.
Emie zei…
Wat is dit toch een leuk project. Dat je ook even binnen mag kijken...en dat uitzicht...zucht.
Marthy zei…
In verschillende buurtschappen hebben de huizen nog bovengrondse elektriciteit, zelfs de lantaarnpalen.
KnutzEls zei…
Prachtige plek om te wonen. Juweeltje.