Doorgaan naar hoofdcontent

To Verdener

 

To Verdener is een film die het verhaal vertelt van de diepgelovige Sara die verliefd wordt. Dat is heel normaal als je 17 jaar bent maar deze liefde is verboden. Sara komt namelijk uit een gezin van Jehova's getuigen en mag volgens de leer van de kerk beslist geen relatie aangaan met een ongelovige. En Teis, de jongen op wie ze verliefd wordt is ongelovig en dat geeft problemen, niet alleen voor haar maar voor het hele gezin. In het begin probeert ze niet toe te geven aan haar verliefdheid maar er is geen houden aan, het overspoelt haar. Uiteindelijk zal ze moeten kiezen, haar relatie of haar familie met het bijbehorende geloof.

Mooi, beslist een aanrader. 
De film geeft een geloofwaardig beeld van de Jehova gemeenschap.
Te zien op Netflix, hieronder een trailer.
 

Reacties

Emie zei…
Mooi, die komt op mijn lijstje. We zijn juist toe aan wat nieuwe Netflix aanraders.
Sjoerd zei…
Vaak zijn het hele families die deelnemen aan dit fenomeen...
miekequilt zei…
Lijkt me mooi. Heb ik op mijn lijstje gezet. Bedankt voor de tip b
Ik zet ‘m op mijn lijstje. Wie weet snap ik dan een beetje het hoe en waarom van ‘t geloof ....
Marthy zei…
Dat betwijfel ik, Inge.
Twee werelden, dat zijn het echt. Ik ga hem kijken.
Bertiebo zei…
Bedankt, die wil ik ook wel zien!